torsdag 1 augusti 2013

Igår kväll....

Såg jag nått jag aldrig sett förut....10 stycken karlar som gick ätte vägen med varsin svart KICKs påse i handen. kul för dom :-))) Undrar så vad som fanns i deras "goodiebagar"?

Vilken trevlig förstart på 40års firandet det blev igår! Jag fick ett sms att jag var bjuden på mat och dryck längre bort i byn. En rolig kväll/natt med ett par andra tanter i samma förnämliga ålder som mig själv.....men, hög ålder betyder inte att det blir läggdags i första taget! Nä, dom här damerna härdade ut till närmare halv tre innan vi gjorde mört. Skoj!! Men, varför vaknade jag sju i morse??
 Koncentration gäller när skumpan ska hällas upp!
 Jag fick en fin förskotts present av syrran....
Den här LP skivan passar utmärkt tillsammans med mina gamla dammiga Guns & Roses plattor :-) Synd att man inte har någon skivspelare. Måste iväg på nån loppis å införskaffa!

Katrin hade bullat upp med massor av god mat. Olika pajer och god sallad. Gött!!
Innan middagen fick jag i uppdrag att måla ett självporträtt i akvarell. Ja, för typ hundra år sedan brukade jag måla tavlor...kan man i och för sig INTE tro när man ser det här resultatet :-)
Kolla in vilka schyssta rattar jag har fått på gamla dar! Snygga, men jag tro vänstere vort lite större?? Å tätt mella öga verka jag ha a!

ÖNSKETÄNKANDE???
 
 Ett parti kubb. Som vi vuxna tyvärr förlorade....konstig, det gick ju så gött i början?
Snällaste moster Annica låter Nova förvandla henne till en fläcktyfis med hjälp av akvarellfärgerna...
 
He, he, he! Helnöjd Nova :-)
 
 
TACK jänter för en super rolig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar