måndag 5 augusti 2013

Fylla!!!

Helsprättn vad TREVLIGT det var att fylla 40!! En härlig dag/kväll/natt med många underbara gäster. Över trettio gäster dök upp under festen! Blev precis så NICE som jag önskade :-) Och vilken uppvaktning! Massor av superschyssta presenter.. alltså, bara roligheter hela dagen lång.
 Buffébordet med bl a potatisgratäng och kantarellsås. Mums!!
 Vitlöksmarinerad fläskfilé och chilikycklingspett
 Hoppas gästerna gjorde som det stod på skyltarna...
Tårta är ju också GOTT!
 Yes!! Skumpa ska de va på födelsedan :-) Katrin skjuter iväg korken!
 Inte varje dag man drick champagne på "ättemiddan"...
Här har jag fått en hotellvistelse i Sollefteå!! Blir KANONERS :-))) Å drick jag upp flaskan jag fick av Ubbe-gubben blir nog jag kanoners....Dubbelt upp som jag, 80%. Får nog dela med mig av innehållet :-))
Presenterna tog aldrig slut :-)

Fika!
Jag fick flera jättefina blombuketter!
 
Nä, nu måste jag ta och skura golvet i matrummet för fjärde gången......Verkar va helt omöjligt att få bort allt kladd efter dom nattliga drinkblandarna?
 
 
Fortsättning följer...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar