torsdag 22 augusti 2013

Första skoldagen,

OJ!! Vart tar tiden vägen? Idag har Nova börjat i Miniettan!! Vad konstigt det ska kännas att bli alldeles ensam de dagar man är ledig och bägge barnen åker till skolan. Hmmm....vad ska man göra med "all" egentid framöver?
Som Nova har längtat efter denna dag. I flera veckor har hon undrat när skolan ska börja. Idag fick hon äntligen ta sin ryggsäck och kliva på bussen och åka till skolan, och jag hade sån tur att jag va ledig ifrån morgonen så jag kunde åka och va med en stund. Nio barn blir dom i klassen, det ä en stor klass i Skorpeds mått mätt. ROLIGT!!!
Mina busar redo att ge sig av,
 
Dagens första uppgift! Att rita sig själv och skriva sitt namn :-)
Fruktstunden fick bli ute i solskenet.
 
Nä häpp! Vört man ska ge sig ut på en springtur, nu då man ä alldeles ensam i huset.... Men, det känns inte så inspirerande.....Igår gick 5km så jävla dåligt, å det kommer att gå lika trögt idag med? Knät har blive sämre sen jag börja jobba. Man åla ju mer på golvet än står upprätt när man ä i hemtjänsten....stödstrumpor till höger å vänster och fotsmörjningar hit å dit :-) Det tar på när man inte kan böja på knähelvetet i ordning!
 
Ja, ja...BÄGEN SKA RÅ..... Hejsvejs :-)
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar