onsdag 28 augusti 2013

70 biljetter!!

Har hört ryktas om att det SÅLTS 70 STYCKEN BILJETTER till Pubkvällen på Lördag. Fantastiskt trevligt!!! Vad roligt vi ska ha....Ja, vi som va så smarta att införskaffa biljett :-) Om någon av er som sitter med en sån där åtråvärd biljett funderar när tillställningen börjar kan jag meddela att balunset startar med mat kl 19.00 och musiken börjar 21.00!
Dom gillade glass på 60 talet med...Den där tvåfärgade igloon för 50 öre verkar väldigt smarrig :-)

Idag måste jag ta en tur över på Bredbyn, Oscars nya mobil har kommit å han är ju såklart väldigt het på att få hem den :-) Har några andra småärenden jag kan göra också, då jag liks är i farten. Ska bla kila in på KLIPPVERKSTA´N och köpa en tuperings kam. Min är spårlöst borta, nu när jag för enda gången behöver en.

Tjillevippen,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar