lördag 6 juli 2013

Vila i frid Jan-Olov.

Igår var det begravning efter Jan-Olov. En väldigt fin, men jobbig och ledsam tillställning...Vi hade samlats ca 90 personer i kyrkan för att ta förväl av denna speciella, snälla och finurliga man! Det är så tragiskt då människor rycks bort för tidigt. Tänker på Ladda, anhöriga och alla vänner! Usch...fast alla fina och ROLIGA minnen efter Jan-Olov finns väl bevarade hos oss alla i alla fall!

Igår kväll tog jag fram mina fotoalbum och kollade på olika äventyr vi var ute på tillsammans. Jan-Olov var självskriven på alla tillställningar :-)
Uppe på Stationsberge! Undra hur många nyårsaftnar vi var där?? Jan-Olov var exakt på sekunden när vi skulle skjuta av raketerna vid tolvslaget! Å bäst på att göra upp eld såklart :-)
Här är vi i fjällen och har varit ute på en inte helt laglig fisketur....Persson visar stolt upp fångsten!
Kräftskiva då jag bodde i Södra Mosjö. Helsicke vad unga alla ser ut!! Tommy K, du ser ju knappt ut som 20... :-))))
Å här är Ante Tällberg och Jan-Olov på fest i Mosjö Bygdegård. Harne va tider de!! Måste va minst 15år sedan??

Jag tyck det alldeles nyss vi var med på Laddas och Jan-Olovs bröllop
 
Jag vet att Jan-Olov läste min blogg, å vem vet?? Kanske läser han detta nu :-)
 
 
Vila i frid 

2 kommentarer: