måndag 22 juli 2013

Svinstia :-)

God afton!

Det tar på att vara på marknaden en hel helg....å helst när det tar typ hela dan idag att reda upp kaoset i husvagnen. Tvättberg stort som ett hus och smutsigt som om det vore grisar som bott i vagnen :-) Men, nu är svinstian bortstädad och nu blir det bakning på mitt schema ikväll. Jag ska visst fylla 40 år den 4 augusti!!!! Å klok som jag är flyttar jag firningen till Lördag den tredje istället. Smart va? Bra mycket roligare att fylla år på en Lördag än en Söndag....

Nu lite bilder från Åsele:
 Att äta grillat är jäkligt viktig när man ä på Camping...
Här har vi hittat till "Älgstallet". Lustiga stolar va? Som å sitta i en rullstol från artonhundratalet :-)
 Nova är bara SÅ supernöjd över sin splirrans nya prinsessklänning och väska!
Å systrarna Lygdman verkar också vara helnöjda där dom sitt....Är det för att gubben på scenen spelar Johny Cash? Eller kan det vara för att vi har en Minttu i väskan???
Kapten Morgan var på plats....Det hör liksom också till Campinglivet.
Så här såg mitt ben ut när jag vaknade på Fredagmorgon. ONT som tusan. Det hade svullnat till långt upp på låret! Dynga!!
 Sexi leg!!? Ser ut som en jävla badboll....
Här har vi "tvingat" Burra å Pierre att prova varsin peruk...Tyck blondinen ser mer avslappnad ut än the Redhed....HA!! Nu fick Gustav känna på hur det ä att vara långhårig. Håre te munn hela tiiiiin!!!!

Hoppsan! Nu ring timern...Tårtan ä klar!!

Puss&kram,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar