onsdag 24 juli 2013

Sunshine!

Hellsprättn vad varmt det verka bli idag :-)) Härligt, passar mig utmärkt! Får nog bli en Vikadag idag...för man får då absolut inge annat gjort med det här knähelvetet! Å svårt att få nån undersökning av knät är det också. Först på Fredag ska jag få komma till en sjukgymnast...LESS!!

Nä, sluta klaga nu Länsman!

Sista dagen för oss på Åsele marknad. Här skulle Nova pråmt vara med på disco med godisregn. Trevligt!

Vi härdade ut dagen ända till Robin Stjernbergs uppträdande. Hade liksom lovat barnen det. Han är väl inte direkt i min sångsmak, men barnen var helnöjda!!
Robin har äntrat scenen,
Vi ställde oss allra längst fram :-) Så vi fick vänta en stund innan det var dags...och jag tror? att jag var äldst bland dem som stod så långt fram :-) :-) Jag å typ hundra 7-14 åringar...
 Nova är nog allt lite kär i Robin???
Det var MYCKET folk som letat sig till hembygdsområdet. Synd bara att det var kallt som svinet!! Höll för tusan på att frysa bort innan killen sjungit klart!
 Nelia stod längst fram!!
Youuuoyuuuuuuuu!!
 
Kram å puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar