onsdag 31 juli 2013

Sjukgymnast igen.

Japp! Då har jag vare till sjukgymnasten igen....Å hon gjorde en grundlig undersökning idag med. Svullnaden har gått ner litegrann sen sist och jag kan röra mig bättre! MEN!!! Det verkar inte finnas nån diagnos på knä-dyngan....Idag har minisken, ledband, korsband, muskelbristning mm mm uteslutits. Sjukgymnasten är väldigt förbryllad över vad det är för fel. Å det är jag med!! Vill liksom gärna veta vad det är :)

Så nu blir det till att avvakta 1 1/2 vecka till och medans göra övningarna å sen blir det återbesök och är det inte bra då vete tusan vad som händer??? För då är det nära att Länsman ska börja arbeta.....Gymnasten sa att om jag ville kunde jag kontakta Läkaren redan nu om jag ville ha "ett till utlåtande". Fast det skiter jag i!! Nu jävlar ska jag "bänngå" på bene så det bli bra igen,

Nu hörrni!! Har jag INTE tid att sitta här och uggla längre:

Linda Länsman är nämligen bjuden på 40års "förfest"!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar