tisdag 2 juli 2013

Senil=jag!

Hej å hå!

GRATTIS "lillbrorsan" på fyllaårdagen!! Igår blev Gurraburra ett år större...

Tyvärr hade jag så fullt upp (läs glömde helt bort födelsedagen) att jag varken uppvaktade eller ringde å grattade! Nu jäklar få man skämmes :-)))
Å jag antar att min bror hade laddat upp med värsta fikat också!! Typiskt :-( Morsan, din nöt! VARFÖR påminde du inte mig igår...Du vet ju att ja börja närma mig 40-strecket. Då har ju minnet börja svikta lite...

Nog om detta,

Hörde ni nån åska i natt? Den där jämarns åskan förstörde ju i princip hela nattsömnen. Inte kul att ligga vaken och lyssna på det där oljudet! Nu beställer vi på fint väder resten av veckan, för imorgon börjar Harpsjölägret, och vi gillar inte blöta tält! Senare idag ska vi åka iväg och sätta upp tälten till grabbarna bus :-)

Nä gott folk! Nu ska jag göra nått som jag inte gjort på typ 20år....helstekt kyckling i ugn!

Bye, bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar