onsdag 31 juli 2013

När man fyll 40!!

He, he, he! Än fast man ha vorte FULLVUXEN så går det att få ihop en diger önskelista:
 Jag har ju slagit sönder min lampa i hallen, så en sån här snygging vore ju fin.
Ett spabad har jag nästan tänkt att ge MIG SJÄLV i present.....MEN, det ä ju inte bare å köp... Det torde vara en hel del jobb innan badet står på plats också. Å vem ska göra det???
Jag är galen på min timer som helt lagt av....så en ny skulle sitta fint!

 Och en ny timer kräver väl ett nytt kök också....Tackar!
 En gasolkamin för att värma upp altanen med, när jag ska sitta å chilla på hösten :-)
 En golvlampa är alltid kul!
 Blommor = Me like!
 Konjakskupor! Nu drick jag inte konjak själv.....men det är ju så SNYGGA glas :-)
En sketasnygg tatuering vore nice!! Det ska jag också ge mig själv har jag tänkt....bara så himla svårt att bestämma vad man vill göra. Åsså måste man va så vältränad för att göra på magen. Ha, ha!!
 Ljus är jag storkonsument av, så det gillar jag ALLTID :-)
Massage!! (av en snöggen karl såklart..)
En sån däringa dockningsstation te mobilen skulle va schysst, så man kan poppa musik! Fast på den fronten är jag ju helt stendöd. Så jag har inte en susning om vad man ska ha förnåge...


Ja, ni ser: Länsman ha vorte dyr i drift :-)))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar