lördag 27 juli 2013

Laga mat...

Tralalalaaa! Idag håller jag på att lag mat till min 40-års fest! Hoppas det blir gott nu då :-) Jag förväntar mig att alla kommer hungriga....Helst du mamsen ;-)))))

Annars då?

Jo, jag tror fågeln knä sprängs snart....Mycket sämre än igår. Jag hade ju liksom fått upp hoppet efter besöket hos sjukgymnasten. Undra om det är dom däringa övningarna jag gjorde plus att jag skulle försöka att gå så "normalt" som möjligt hela tiden som gör att det ha förvärras? Morr!! Vad jag ångra att jag va med den där fotbollsmatchen!!!

Kolla här! Vad fint det ska bli runt altanen. Det byggs upp med matjord och sen ska det på med gräsfrö.....Ni kan ju gissa om det är jag eller sambon som jobbar med detta??

Jäklar, vad schysst det verka bli!!

Tjingeling,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar