fredag 26 juli 2013

Kära vänner!

Nu är ordningen återställd....Doktor Lage ä tebaks på Hälsocentralen i Bredbyn. Han har alltså repat sig från hästattacken. Jag såg Mr Norberg sprätta omkring i korridorerna idag när jag var till sjukgymnasten för mitt knä.

Å apropå knät så fick jag både goda å dåliga nyheter. Det braiga var att varken ledband eller korsband var skadade. Det dåliga var att hon inte vet vad jag har för skada....Minisken kunde hon inte svara på, eftersom knät är nog så svullet för att undersöka riktigt. Hon hade liksom inget konkret, förutom att det troligen är en mjukdelsskada och att min orörlighet beror på att det är så svullet att det tar stopp vid ett visst läge.  På onsdag ska jag dit igen och har det inte blive nå bättre då måste läkarn titta på eländet och ev blir det magnetröntgen. Men, jag fick ett träningsprogram att göra fram till dess, så nu jävlar ska det fysas!!! Snart ä jag på banan igen.... :-)

Skål på de, nu är jag bjuden bort på middag så här på fredagskvällen. NICE!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar