söndag 14 juli 2013

Hemma igen!!

Hej hopp!

Nu är man hemma igen, efter en härlig vecka med sol och bad. Å god mat och dryck såklart!! På hemvägen igår stannade vi till i Docksta och kollade läget hos stugbyggarna vid havet. Ser bra ut!! Oscar och Nova hann doppa sig också innan vi åkte vidare hemåt :-))

Här kommer lite bilder från Gustavsvik:
 Hett som svinet på badet. Här tillbringade vi flera dagar..
Lunchtid.....
 Oscar ligger å chillar och läser en bok,
Jooodååå! Det slank ner en Gin och Tonic efter middagen :-)
 Superschysst lekpark för barnen. Hit sprang Nova iväg titt som tätt.

Jag vill åka till Gustavsvik igen!!!
Här är vi på väg in till Örebro centrum. Några i familjen ville pråmt titta på "Svampen"....Själv slank jag in på H&M å köpte två AS-snygga behåar istället :-)))

 Faen, vad jag är värdelös på att göra grimaser.....Här får jag en lektion hur man ska göra av Novis!
 
Nu ni!! Måste jag börja med tvättberget...
 
Hare gött, 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar