tisdag 30 juli 2013

Göra sin läxa...

Jodå! Jag är väldigt noggrann med att göra mitt träningsprogram som jag fick av sjukgymnasten, annars förtvinar väl musklerna illa kvickt? Jobbigt som tusan, men jag kämpar på så gått det går.
Träningsprogrammet innehåller typ likadana övningar som jag bruka hjälpa gamlingarna med om dagarna....He, he! Får nog lägga in mig själv på Service snart...
Å inte kan jag skryta med att jag bli nå mycket bättre heller...knäet är fortfarande svullet efter två veckor.  Och när jag ska böja eller lyfta på bene äre tvärstopp! Helt omöjlig att få upp...skumt....Å råka jag snubbla till eller få för mycket tyngd så det tvärböjs tror jag att bene ska gå av. ONT som helvetet!!
 
Ja, ja! Slut klagat för idag. Nu blir det allsång :-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar