måndag 1 juli 2013

Förbereda :-)

Efter en heldag i Vika med sol och bad håller jag på att förbereda lite inför semestertrippen med husvagnen....Har gjort i ordning lax, kyckling och tacos! Enkelt å bra att bara ta fram ur frysen. Då får man tid över till en massa annat roligt än att laga mat när man ska campa :-)))) Det känns så SKÖJ att dra iväg på en tur...

Å eftersom det är rakt omöjligt att hålla sig till en sak i taget "gatt" jag börja att spraya om ett renhorn och en lampa så här på kvällskvisten.
Har länge gått å glutta på det svarta renhornet och lampan å tänkt att jag minsann ska måla om dom igen...men liksom aldrig kommit till skott! Men, nu ä jag på G!! Några varv till så då äre klart. Förhoppningsvis blir det riktigt snyggt till nya soffan...
 
Näpp! Nu ska jag poppa popcorn...FILMTAJM :-)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar