fredag 19 juli 2013

Förbannade dynga!!!

Nog äre väl själva den!!

Nu är man skadad igen.....Igår eftermiddag skulle dom här så kallade semesterfirarna ta en liten fotbollsmatch borta på plan. Å det gick ju BRA...ända tills jag älgade iväg efter bollen och landade snett på foten! Krasch i knät å sen va man obrukbar. Kände direkt att det var nåt som inte stod rätt till. Men, det gick att gå på benet och jag tyckte det blev bättre efter ett tag, fast senare på kvällen/natten kände jag att knät blev bara sämre å sämre. Idag är det svullet som en badboll och omöjligt att stödja på i nån ordning!!

DYNGA PÅ BRÖ!!! Nu är väl min springkarriär över...för alltid...

Nej, nu jävlar får det vara nått slut på dom här sportfånarna! Hade man hållit sig till öl och groggdrickning dagarna i ända hade den här skadan aldrig uppstått!! Och huvudsyftet med den här resan är att trava omkring på Marknaden så mycket som möjligt...Herreje! Jag kommer ju ingen vart. Strandsatt i min egen husvagn kan man säja :-) :-) Så blir ni less på marknadsgåningen är ni alltid välkomna ner till mig en sväng.

Men, men, det finns hopp om liv....Jag ringde te syrran och hon skulle slänga med sig kryckorna i bilen nu då hon åker upp! Så kanske fram på eftermiddan kan jag hoppa iväg en sväng.

Nä, nu tar jag mig en rejäl MINTY för å dränka sorgerna!!

Bye, bye..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar