onsdag 12 juni 2013

Vitmålad stringtrosa,

Äntligen!! Har jag fått tummen ur och fixat det sista på hyllan som var tänkt till altanen. Hittade en gammal teakstringhylla uppe i en skrubb och nu har den fått en makeover för att passa in bättre i inredningsstilen.
 Så här såg hyllan ut från början.
Här är lådorna till stringhyllan. Sen fixade jag ny färg på några svarta ljuslyktor också, då jag liks va i farten :-) Har tröttnat på svarta dammsamlare...
 
Efter typ fem varv med vit färg ser hyllan ut så här. Blev precis som jag tänkt:

 Tomatplantorna har jag fått av Lisa! Tack, nu ska dom bara få varsin större kruka...
 Nu är ljuslyktorna vita! Mycket snyggare tycker jag. (Ni får blunda för det halvdöda olivträdet)
Köpte lite "pynt" på Åhlens när jag var till stan i måndags. Åhlens har hur mycket fint som helst då det gäller inredning. Martiniglas och karaff från Ikea.
 
Nu är det bara att längta till ledig helgen....Då ska jag sitta å chilla på altanen!!
 

1 kommentar: