tisdag 18 juni 2013

Viktigt meddelande!!!

Skitt!! Jag glömde att berätta:

Jag har gått på SEMESTER!!! Tusan, vad skönt det känns. Här ska chillas som aldrig förr. Och vad härligt det ska bli att vara ledig midsommarhelgen. Ifjol jobbade jag så då var vi hemmavid hela helgen, men i år packar man husvagnen och drar till Junsele! Så idag har jag fullt sjå att förbereda all god mat som ska med....Det brukar inte råda nån brist på det ätbara när jag och Katrin är i farten :-)

Fast det ska inte bara chillas framöver. Jag har ett mål som uppnås.....Jag SKA springa 5 000 m under 5min/kilometern. Låter kanske enkelt för Er vältränade typer, men för mig är det inte så lätt :-) Fast det går sakta men säkert framåt i alla fall. Det känns för roligt när man känner att man orkar mer och mer :-) I morse sprang jag på 5.17/km....Å jag ger mig inte!! Jag ska kämpa på tills jag klarar det!

Hejsvejs.

2 kommentarer:

  1. Som du ränner runt så lyckas du nog med ditt mål - Du är ju idog nå vansinnigt!! Bra jobbat!
    Ang maten så håller jag med - mitt kylskåp är rätt fullt... så nog ska det mumsas och chillas bara vi kommer på plats! Å tilläggas kan att även garderoben är fyllt till bredden, kläder för ALLA VÄDER!! Gud så besvärligt å semestera i Sverige, fast man vet ju att man gillar maten dit man kommer ;-)!

    SvaraRadera
  2. Ha, ha, ha! Nästa gång åker vi dit man bara behöver packa bikinin...Här måste man ju ha hur MYCKET packning som helst!

    SvaraRadera