torsdag 20 juni 2013

Tjo ho!!

Nu äre nära!! Premiärturen med Polarvagnen....

Här packas det sista och sen bär det iväg till Junsele! Rolet som tusan ska vi ha :-)) Igår gjorde jag några sista ärenden i Stan inför helgen. Å det var faktiskt INTE att gå på Systembolaget, konstigt nog. Nej, själv hade jag tänkt till och beställt till Konsum här hemma i god tid. Behändligt! Det var i alla fall full fart på Röda näsor affären såg jag när jag gick förbi.....Det konkades och bars tusentals kassar där ifrån :-)

Och nu ni! Nu har jag bekommit en "resebur" till Undulaterna, och den fanns närmare än jag kunde tro. Uppi Holm där finns det resurser, vet ni! Monica Nässlin är snäll och lånar ut sitt bur.....TACK SÅ MYCKET Monkan :-)) Nova blev helnöjd över den rosa fina lilla buren, den passar perfekt till våra semester trippar.
 Titta vilket schysst bur!
Å så här nöjda är sötnosarna i sin nya bostad. Men, det var inte så lätt att fånga in dom och flytta dom....tamheten är inte på topp än.
 
Nä, nu ska jag hjälpa till att fixa frillan på sonen. Han beställde på slingor igår kväll, så nu blir han en riktig snygging inför Midsommar :-)
 
Vi ses = I Junsele såklart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar