söndag 9 juni 2013

Studentfest!

Mooorning!

Jag ligger efter i bloggandet känner jag! Nu har jag hunnit med ytterligare en fest. Igår var vi och uppvaktade Anna Näsström som också tog studenten i Fredags. Dom hade dukat upp med värsta mat och tårtbuffén borta på Baptistkyrkan. Massor med godsaker av alla sorter. Jag provade bl a en superb Västerbottenostpaj! Och rabarberpaj....mums!

Här kommer lite bilder från fredagens galej, då Lisa tog studenten:
Stoltaste Morsan!

 Snygg-Lisa i sin studentmössa!
 Coolaste Stina Jonsson i farten!

Och Lisas Faster Gunilla,
Omtänksam storasyster som jag är hade jag med mig lite "kall saft" till Studenten...
Dom här "glädjespridarna" var också på plats. Polisen kollade igenom lastbilarna i jakt på starkdrycker...
Göran Berggren rattade den här lastbilen!

Självklart fanns SUNDBERGS ÅKERI på plats med detta glänsande fordon :-)

 Här åker Lisas gäng iväg...
Skulle fånga Sara Eriksson på bild....Men, det gick inte så bra :-)

Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar