onsdag 19 juni 2013

Segt...

eVad händer i mitt hem egentligen??? Nu är det midsommar och jag har inte ens putsat alla fönster och bytt gardiner.....Vilken jäkla tur att man åker bort så man slipper se förödelsen! Fattar ingenting...Jag som brukar ha bytt gardiner typ hundra gånger per år för att jag tyck det är så kul...Ja, ja, skit samma! Idag blir det då INTE nån fönsterputs, för vi ska bränna till stan en liiiiten sväng, och sen  blir det väl till å packa resten av dagen! Det behövs hur mycket som helst :-))) Man vill ju inte fara "oklädd"...

Här är fetaostpajen under tillverkning. Härligt att kunna gå ut i sin egen trädgård och plocka ruccolasallad till pajen :-)
 Å här ska den in i ugnen. Mums, vad gott det här ska bli till sill-lunchen på Midsommarafton!
Vi hann ner till Vika och bada lite igår också. Kallt som svinet!! Blåste isvindar! Behöver jag nämna att jag INTE badade...

//Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar