tisdag 11 juni 2013

Lycka ÄR=

Lycka är = När man är ett barn och får ett alldeles eget djur :-) Igår var vi äntligen iväg och köpte dom utlovade undulaterna. På Reginas Zoohörna hittade vi två sötnosar som fick följa med oss hem i en liten låda. Efter att vi släppt ut dom i buren var dom helt skräckslagna mest hela eftermiddan, men sen på kvällen kvicknade dom till och började busa och leka inne i buren. Skoj!!

Nu har barnen stora planer på att lära dom prata och att få dom att lägga ägg så småningom.....Jag misslyckades med bägge dom uppdragen då jag hade mina undulater när jag var liten :-)
Men, vi behöver en mindre bur att ha fåglarna i när vi ska ut på semester.....Så är det nån där ute som råkar ha en liten fågelbur över och vill sälja?? Hojta till mig!

Lycka är = När Linda Länsman råkade gå in på Bik Bok och upptäcka att det var 50 och 70% på nästan alla varor i hela butiken. Tackarrrr!
Sommaren är räddad! Kul när plaggen kostar bara 50-100 kr/st :-)))
 
Slut! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar