fredag 28 juni 2013

GRATTIS PRINSESSAN!!

Grattis Nova på 6 årsdagen!!

Husets prinsessa fyller år idag och det ska hon fira hela dagen lång.....som hon har längtat till denna dag :-)
Och till en prinsessa ska det vara Prinsesstårta! Den hämtade vi på Konsum igår, så nu är det bara att komma och fika kära vänner :-)

Igår kväll drog jag och Katrin iväg på en fisketur med barnen. Jag har lovat mig själv att fara ut och fiska mer ofta i år. Barnen tycker ju att det är så himla skoj!! Å det tyck jag med :-))) Fisket gick väl sådär....Jag drog upp en liten slips-gädda och sen hade jag en stor baddare på G också, men han fastnade aldrig, konstigt nog?  Barnen fick några abborrar och en mört! Fiskarna var nog inte riktigt på hugget, fast äta upp masken, det kunde dom såklart! Det är fullt sjå för en mamma att serva två fiskande ungar :-)
 Nova och Nils har hjälpts åt att bärga en firre!
Den här fulingen låg och gona sig vid vattnet!
 
Nu mot tårtgörningen!
 
Tack för mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar