tisdag 25 juni 2013

Brolle i Junsele...

Hö, hö, hö!! Brolle får fina lovord i dagens ÖA. En lyckad spelning inför 1 500 människor. Ja, han e ju bra på sjunga å snygg som bare den.....

MEN!!! Vilken tönt som inte ens kan dra på smilebanden och unna sina så kallade fans en liten autograf eller bild. (med fans menas i detta fall tre pojkar 8-9år). Nä du Brolle, nu har jag sett dig klart i alla fall. Det är ju för tusan ditt jobb att vara lite småtrevlig ibland tyck jag!
 Nog att man fick fota Brolles bil....
Här är snyggingen uppe på scen och river av några låtar,
Så här såg det ut när Brolle skulle avsluta finsången och åka iväg i sin bil. Det kryllade av poliser och ordningsvakter....åsså var det typ jag och tre barn som tålmodigt stod och väntade, trodde i min enfald att "värstingen" skulle kunna bjussa på en autograf eller så....Kvinnan ni ser bakom vakten kan inte vara nån annan än Brolles morsa! Inte undra på att han inte får stanna ute nå i onödan...Mammi kör iväg honom i säng såklart!
Å här sitter låtsats pappan....Bjussa på skjuts vet ja :-)) Hit till bilen älgade Brolle iväg med huvve ner i backen å jackan uppdragen för att ingen skulle kunna knäppa nån bild. Mesigt värre!! Men, tror man att man ä störst å vackrast så....

Nä, hörrni!! Tacka vet jag Markoolio då det gäll å va trevlig! Han ställer upp både med autografer och bilder. Så lär av honom alla "småkändisar" där ute!!

Hejsvejs ifrån mig :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar