söndag 19 maj 2013

Wow!!

Men, skitt!! Vad jag gillar sommarn! Det här är ju rakt för härligt....Dagen har fördrivits med allt ifrån springtur till kyrkobesök....Åsså gräsklippning, glassätning, midsommarplanering och solning såklart...

Igår kväll blev det precis som jag utlovade tidigare, dvs grillning! Gött som tusan med ett kallt glas vitt vin till. Sen roade jag och Oscar oss med att "törglo" på Melodifestivalen...inte äre nå mycke att se på direkt....men, det är roligt att speja in alla scenkläder och sånt :-) Dom spökar ut sig hur som helst...
Och ikväll har jag "spökat" ut mig i mitt SVERIGE-linne. HEJA SVERIGE!!! Nu bärgar vi hem VM - guldet!!!
Så här slutade det för Nova igår kväll. Hon lyckades fläka upp ett sår fram på stortån då hon fick den i kläm då hon drog igen glasdörrarna på altanen. Tur att jag är rustad med sår-stripes, så jag drog ihop det hela och bäddade in tån...Ikväll tappade hon bandaget så jag fick kolla upp det lite, och det var inte så djupt som jag trodde igår. Bra det då, då läker det ihop på några dagar.
Och här har Nova tappat sin andra tand! I morse ramlade den ut. Nova är helnöjd över den nya gluggen, och har lagt mjölktanden i ett glas med vatten och längtar till imorgon då hon får se om Tand-fen har varit i farten nått :-))))

Ja, jag undrar om den däringa fén kommer förbi nåt i natt?? Själv ska jag fortsätta att heja fram VM-guldet så jag har ingen aaaaaning om nån Tand-fe....

Puss/puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar