tisdag 14 maj 2013

Tralalaa!

Ho,ho,ho! Vilken tur jag hade idag.....En jobbarkompis skulle över på Bredbyn och kunde hämta hem två paket till mig! TACKAR!!

Och sen ikväll var det särskilt  roligt att öppna posten... Mina fyra triss hade dykt upp.
Ja, nu vann jag ju inte riktigt så här mycket pengar...Men, väl 60 välbehövda kronor! Plus att en triss fortfarande ligger oskrapad å väntar :-) Jag tror på bättre vinstchans om man väntar ett tag mellan skrapen...?
 
Sen hade även mina markisvävsprover kommit som jag beställt. Ibland sitter det inte fast. Skickade efter fem prover igår och redan idag fanns dom i min brevlåda. Hade liksom tänkt att jag skulle dra till och byta tyget själv......Hur svårt kan det va????? Ja, ja, det är inte bestämt än :-))
 
VI SES,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar