lördag 18 maj 2013

Strålande tider!

Jämarn! Vilken sommarvärme som kommit på besök. Hoppas det blir långvarigt! Åsså är jag dessutom ledig i helgen = Nice!

Igår var det dags för ytterligare ett pass på Cirkelträningen. Tror vi va 15 deltagare. Väldigt populärt....hur det nu kan vara det?? Springa runt som ett tok och bli alldeles slut på :-)) Efter att v i slavat klart borta i gympasalen blev det grillning hos Näsströmmarna längre bort i byn. Väldigt trevligt! Nu jämarn är grillsäsongen här!! Jag ska ta och slänga ner lite kött i marinad idag med.....Soligt väder är lika med grillväder :-)

Idag har jag brännt iväg på affärn och köpt ett lass med frusen mango! Så ikväll ska jag testa att göra en "Frozen Mango Margaurita"!! Måste ju belöna mig själv med nått gott när jag har lyckats med att putsa ALLA glasen på altanen idag.....Jobbigt....


Tack å huj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar