onsdag 15 maj 2013

Sätta morötter :-)

Äntligen!! Nu ikväll har jag och barnen satt årets morötter. Mums, vad gott det ska bli att knapra på i sommar....Mycket godare än godis och glass? Vi ska försöka få ner rucolasallad, potatis och lite annat också såsmåningom. Jag skulle vilja prova att odla egna majskolvar, men, det torde väl vara svårt som tusan.

Annars då? Jo, jobb å jobb å jobb....och efter arbetet blev det en liten "springtur". Usch, vad det tar på en latrok!! Å sist men inte minst kokade vi en supergod tacosoppa till middag. Min Mammas Mumsiga recept. Tur det blev över till matdosan :-)))

Kolla in! Vilket fint armband jag fick av "Amerikafolket". Passar mig utmärkt...TACKAR!!

Nu mina vänner! Mot klädprovning....Måste checka av kläderna jag fick hem från Zalando igår,

God bye!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar