torsdag 2 maj 2013

Packad..

God moorning!

Åh! Vad trögt det går med mina måleriprojekt....Men, det är inte för att jag är lat. Nej, först tog den vita sprayfärgen slut, å nu har den enda penseln jag ägde torkat ihop, så nu är det ofrivillig paus i målandet! Måste åka över till Bredbyn och besöka "Edvarssons" för diverse inköp nån dag. Å penslar, det finns här hemma på våran schyssta KONSUM affär! Så dom kan jag rycka in redan idag :-)

Igår hamnade äntligen det nya skoskåpet från Ikea på plats i hallen! Snyggt som tusan blir det, förutom benen på skåpet. Dom va då ful som stryk. Det måste jag åtgärda.....sen verkar det bara vara gipsskivor på väggarna i hallen, så det är väl bara en tidsfråga innan skåpet ryker i golvet!! Ja, ja, lägger ut en bild på skönheten senare, måste bara städa upp lite först.

Nu ska jag se hur det går för storpackaren Nova Näsström....hon har fullt  sjå med att packa ryggsäcken! Hon ska få sova över hos farmor ikväll, så nu är hon på G!!!

 Synes,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar