söndag 26 maj 2013

De gå gött!!

Men!! Vad roligt det är när man känn att det går bättre å bättre att springa! Idag gick 5.5 km lätt som en plätt.....Konstigt nog, med tanke på att man svirade till klockan halv fyra i natt :-))

Syrran och jag roade oss med att grilla igår kväll. Och vi torde nog inte ha varit dom enda i Sverige som gjorde det.....Vilket perfekt grillväder!
 Chilimarinerad lax och kyckling stod på menyn. Mumsigt värre.
 Jodååå! Det slank ner både en och två fördrinkar medans vi skötte grillen :-) Det är ett tungt jobb, som kräver vätskekontroll...
Vört man bli nå less på grillat innan sommarn är slut??? Fortsätter värmen och solskenet så här blir det ju till att grilla var och varannan dag.
Och tillslut landade vi på STATION. Det var sketa längesen jag var dit, så det var på tiden. Persans hade förresten kvällen till ära invaderats av ett gäng från Byvattnet! Flera ur familjen Kangas fanns på plats, trevligt värre :-))
Det här var också trevligt. Tänkte hiva iväg den här Kappahl tidningen i sopsorteringen, men upptäckte att där fanns 100kronors rabatt! Tackar :-) 
 
 
Nä, nu måste jag fortsätta att försöka få tag i min mor. Det är ju MORSDAG idag! Jag vill ha tårta!!!
 
 
Tack och adjö, 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar