onsdag 1 maj 2013

12 år sedan??

Jag har nog inte missat en "sista april brasa" här i Skorped på 12 år. Men, igår var det dags! Det var så varmt å skönt att sitta på altanen efter grillningen så där blev jag kvar....Ja, vi var några fler också :-) Surrade om ditt och datt, och barnen smällde smällare och sköt raketer för fulla muggar. Kusinerna Nelia och Mira var också och hälsade på en sväng. Det var skoj!!

Sen var det bara att gå å lägga sig för min del. Det är ju jobb tametusan varenda dag!! Jag vill ha ett jobb där man är ledig helger OCH "röda dagar". Vilken dröm det skulle va :-) Så vet ni av nått sånt schysst arbete.....hojta te mej! Jag är öppen för alla förslag....?

Hej å hå! Då äre väl bäst att hä iväg sig på jobbet då. Hade jag vart ledig idag skulle jag ha brännt iväg till Åhlens garaget och spejat in alla snygga bilar! Det är hur lääänge sen som helst jag var dit :-)

Ha en HÄRLIG första maj där ute!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar