onsdag 10 april 2013

Lättsamt,

OJ! Vad lättsamt det blev med middan ikväll. Mamsen bjöd på mat efter att jag och barnen varit på Bredbyn och gjort några ärenden. Här om veckan irrade jag iväg till stan å besökte två sportaffärer för att köpa innegympaskor till Oscar, men gick bet både på Intersport och Teamsportia (teamsportia har förresten lämnat in sina konkurshandlingar idag, så nu är det väl snart sluthandlat där...OM inte jag rycker in konkursboet och startar en egen affär förstås :-)

Ja, ja skit samma! Det jag egentligen skulle berätta var att på Lundbergs Skor, Bredbyn där fanns det minsann ett par gympaskor. Enkelt å bra!! Sen snärtade jag in på Granngården också, och köpte en ny motorsågskedja, så nu jäklar ska jag kapa ven på brinnande livet! Sen fick jag träffa en fd Skorpedsbo också, som börjat jobba på Granngården. Trevligt! Å det var inte bara Granngårdskillen jag mötte på andra sidan, nej, en hel drös med Skorpedsbor hade visst irrat iväg till Bredbyn idag. Inte mindre än fem stycken till fick jag syn på under tiden jag var där :-)

Nä, nu jäklar äre bäst att en febrig, uttröttad Länsman hoppar till sängen. Herregud, sova är det bästa nöjet man håll på med nu för tiden....Ha, ha, ha, hå hå ja ja!

Sweet Dreams alla sötnosar,





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar