fredag 26 april 2013

Konsten att göra nått riktigt SKOJ!!

Herrejösses!!

Idag blir det till att hålla på med veden hela långa dagen. Jag riktigt längtar? Eller....tur att Nova sover fortfarande, då kan jag stanna inne med gott samvete tills hon vaknat! Sov lääääänge nu för bövelen!
Här skulle Nova iväg på kalas hos Amanda förra helgen. Hon hade längtat hela veckan.

Förutom vedstapling hotas det med ett hårt träningspass på eftermiddan. Cirkelträning kallas det visst? På namnet låter det ju inte så uttröttande direkt. Men, jag har hört ryktas om att det är ett träningspass from HELL!!

Ja, jag provar väl på ett sånt däringa cirkelpass idag. Då slipper jag ju veden den timmen i alla fall! Men, värst är att jag redan är helt slut på efter springning både igår och förrgår. Det kanske går att löka sig igenom dagens program....

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar