fredag 19 april 2013

Förbereda!!

Hej å hå!

Vad är det för avancerad drink jag ska bjuda mina vänner på ikväll. Man kan tro att det är värsta hitech-drinken, eftersom förberedelserna började redan igår....Men, vad gör man inte när det ingår frysta bär i drinken!

Jag kan ju gärna inte bjussa på en Hepatit A drink! Så det blev till att koka alla bär igår kväll. Jag har följt Smitskyddsinstitutets råd till punkt och pricka! Rekommendationen är att koka frysta bär i minut för att döda viruset. Å det har jag gjort....med råge! Dessutom ingår det en hel del ROM i drinken med, jag tror det hjälper mot eventuella smittor :-)

VÄLKOMMEN ikväll brudar kl 18.30! Då jämarn ska vi dricka drink! Fri från alla smittor...

Jahapp! Idag blir det jobb för min del, efter att ha vabbat mest hela veckan. Oscar känner sig piggare i alla fall, säjer att han inte har ont i magen längre. Det känns skönt! Igår på eftermiddan började han va uppe lite mera också, så nu är det hopp om liv :-)

Tjoflöjt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar