onsdag 3 april 2013

Efterlysning!!

Ja happ! Idag är fjärde dagen som Nova har över 39 graders feber. Huvvaligen! Igår kväll var hon alldeles utom sig. Höll rakt på att brinna upp på fötter och händer.

Själv har jag roat mig med att försöka få nån ordning på garderoben i hallen. Utmärkt jobb medans Nova ligger och slöar på soffan. Garderoben är pinfull med kläder, skor och annat rat...Å ändå är man klädlös...Konstigt?? Jag fick då bli helnöjd när jag hittade två fina vårjackor till barnen. Dom köpte jag ifjol, fast det hade jag helt glömt bort! Bra, då är vi rustade på den fronten :-)

En liten efterlysning:

Vem är ägare till dessa två ryggsäckar?? Hittade dom nu när jag var i städartagen.....Bara att dyka in och hämta om ni tycks rå om nån...

Nä, bäst att bjuda Nova på en till Piggelin!

Hejsvejs,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar