söndag 28 april 2013

Ballaste Lördan ever...

Tjao!

Håhå jaja! Vilken "Värsting Lördag" jag hade igår..... Först hemtjänsta hela dagen, och sen fördrevs kvällen med att leverera majblommor till Byvattnet! Å efter det satt man och uggla framför tvn några timmar....och sist men inte minst hoppa jag ner i sängen!

Fast jag tog inte på ett vedträd på hela dagen, och det kan i och för sig vara POSITIVT!! Men, ändå inte...Veden blir ju aldrig klar!! Jag erbjöd förresten gamlingarna i hemtjänsten att dom skulle få komma å hjälpa till, och det var FLERA STYCKEN som tyckte det lät riktigt skoj!! Om jag hade frågat mina vänner hade jag måsta locka dom med starköl för att få nån respons :) :) :) :)

Ja,ja, slutsvamlat för denna stund

Synes...

(Wihooo! Vilket spännande liv man lever :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar