måndag 15 april 2013

5000kr=TACKAR!!

Så där ja!
Då var det klart med försäkringsbolaget angående min muskelskada. Nu får jag tebaks lite av Kommunals fackavgift som jag betalat i typ tusentals år...

Summan av det hela blev sammanlagt 5 000 kr in på kontot! Man få tacke :-) Tack, tack Folksam! Men, det är inget att va avundsjuk på....Sjukskriven och obrukbar i tre veckor! Å vaden är ju inte bra än heller ( har läst att det kan ta upp till ett år att bli återställd, och det är ofta som muskelskadan "bryts upp" igen...) Huvva! Nu sista veckan har jag i alla fall kunnat börjat småspringa lite och det går skapligt, fast det känns ju bak i vaden efteråt såklart...

Nä, fy fågeln!! Den här dyngan vill jag INTE vara med om nå mer :-)
 
 

 

Nu ska jag hålla utkik efter min mor! Har hört ryktas om att hon är på ingående...

Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar