torsdag 28 mars 2013

Vilken succé!!!

Hej å hå! Vilken suverän, proffsig och ROLIG Musikal Kalle och kompani bjöd på igår kväll! Vilket gäng :-) Det är många timmars hårt arbete som ligger bakom denna kanonföreställning. BRA jobbat alla inblandade!
 Jag redo för att gå på SKORPEDS färskaste Musikal!!
Nova var väldigt taggad inför kvällen! Hon gav högsta betyg! Och jag såg att alla mindre barn satt som förstenade på sina stolar....Å det är verkligen ett bra betyg. Då har man fångat barnens intresse :-)
 Gänget som fixade musiken.
 
Slutet! Kalle tackar alla som hjälpt till så att detta stora arrangemang gick att genomföra. Jag frågade Kalle hur många biljetter som var sålda, och troligtsvis var det proppfullt. Alltså 150 pers!!! Super!
 
OBS!!  Hoppas att ingen misstycker att jag lagt ut dessa bilder. Man får ju va så försiktig nu för tiden att lägga ut bilder på andra... ;-) Bara att hojta till så tar jag väck dom.
 
 
Nä, nu mot kaffepannan,
 
Syns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar