fredag 8 mars 2013

LYCKA ÄR:

Åh! Vad det känns bra att det går frammåt med mitt ben. Igår kunde jag för första gången på 12 dagar kränga på mig ett par jeans utan att vaden sprängdes. Härliga tider!! Sen fick jag nytt träningsprogram av sjukgymnasten. Nu får jag börja med tåhävningsövningar. Framtiden ser alltså ljus ut...Nu jäklar ska här tränas upp muskelhelvetet!! Måste ju kunna åka slalom den tjugonde.....?
Nova fick en liten "muta" när resten av Skorpedsbarnen åkte till Solberg tidigare i veckan. En Prinsess-tidning á 80kr!! Ett fynd..

Igår kväll slängde jag ihop en paj i långpannan. Här ska den in i ugnen på gräddning. Det är ju så behändligt att baka i långpanna. Hoppas den blir god nu då, pajen är liksom ett eget påhitt. I så fall lägger jag ut receptet här :-) Men, först måste jag provsmaka....

Nu blir det tåhävning, 10x3.

Puss å kram,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar