tisdag 26 mars 2013

Lite bilder!

Hej hopp! Konstigt....Jobba en ynka dag, å sen har jag nedsättningsdag pga kvällsjobb. Fast då får jag roa mig med det hemska tvättberget efter fjällsresan idag då. Kul...

Åsså måste jag väl älga iväg upp på vinden å hämta ner lite "påskrat", så Nova kan börja pynta. Påskpynta i den här familjen är lika med: Ta fram tre hönor och två asfula tuppar, plus slänga ner nå påskris i en vas. OJ! Vad jobbigt det ska bli...å vilken tid det ska ta... ;-)

Här kommer lite fjällsbilder:
 Strålande solsken = Härliga tider....Fast det blåste lite kalla vindar den första dagen :-)
 Här drar Oscar upp sin första och enda röding för dagen!
Och här har självaste Länsman dragit upp en storbumling till röding!! Vad tjock jag ser ut förresten...måste ha råka svalt en fotboll....Eller klätt på mig för mycket?
Lägenheterna vid Borgahotellet var supertjusiga, med kokhet golvvärme. Passar utmärkt för en "frössen hara" som jag.
 Nova kollar upp badrummet.
 Första kvällen blev vi bjudna på fin middag hos svärmor.
Dag två: Jag och Nova åkte som raketer i slalombacken? Tyvärr slutade denna dag med att Nova gjorde illa knäet och fick lov att åka hem till stugan å vila några timmar...Men, det gick bra. Hon kunde åka nästa dag utan problem. Nu har hon bara lite ont när hon ska lyfta benet.

Synes!!

1 kommentar:

  1. I don't even know how I ended up here, but I thought this post was great. I don't know who you are but definitely you are going to a famous blogger if you
    aren't already ;) Cheers!

    Here is my weblog: 800 calorie hcg diet

    SvaraRadera