onsdag 27 mars 2013

Ikväll=Musical!!

Japp! Ännu en dag med strålande sol. Den här årstiden är ju för härlig!

Ikväll gott folk smäller det!! Kalle Johanssons Musical "Det var en gång" går av stapeln! Det ska bli SÅ kul att få gå dit och se resultatet av barnens och Kalles hårda arbete. Kan inte bli annat än succé! Jag fick se en liten glimt i går kväll när jag hämtade Oscar från genrepet :-)

Idag stannar musicalbarnen kvar efter skolan och övar hela eftermiddan. Sen klockan 19.00 är det dags! Ni har väl köpt biljetter??

Nu mot treotuben....Huvve håll ju sprängas sönder

Hej hopp! (mera Borgabilder)
 Så här ser det ut på Vintercampingen i Borgafjäll.

På lördageftermiddagen gick hela gänget på Spa! Vad härligt det var med denna utomhuspool. Jag vill ha en egen!!  Fast inte vedeldad....en sån har jag ju ägt en gång i tiden. Jag vill kunna hoppa i badet direkt, när andan faller på. Inte att det ska ta en hel dag innan man kan doppa sig :-)

60-åringen bjöd på värsta finaste trerättersmiddan på kvällen. Väldigt gott! Tack så mycket.
 Förrätt: Lax med rom, cremé fraishe och krutonger. Till västerbottenostbröd med hemtjärnat smör!
 Pepparstek och potatisgratäng med jättegod sås!
 Och det hela avslutades med glass, hallonsorbé och nougatsås!
Inomhuspoolen på hotellet. Ljudnivån blev tidvis ganska hög!! Tur att spaet var hyrt enbart för vårat sällskap.....Till och med dom vuxna gjorde ju bomben... Egentligen var det "stillhet råder" som var regeln på badet ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar