onsdag 6 mars 2013

Fortsatt sjukskriven...

Nu har det hänt!! I hela mitt liv har jag aldrig varit sjuk så länge att en läkare har blivit tvungen att sjukskriva mig....Igår ringde doktorn från Bredbyns Hälsocentral upp och per telefon blev jag fortsatt sjukskriven. Dom har så fullt upp att dom inte har tid att träffa sina patienter. Nu kvittar det för min del, jag vet ju vad det är för fel på vaden och vilket jobb jag har, och det är ju solklart att jag inte kan börja jobba än.

Dessutom var det nått fel på deras telefonlinje, så jag hörde inte ens hälften av vad hon sa. Men, hon hörde mig i alla fall :-)
Så nu är jag fortsatt sjukskriven, fast jag uppfattade aldrig hur länge.....HA!! Idag får jag försöka älga iväg på Bredbyn och hämta ut det däringa sjukintygen. Då ser jag väl hur länge det är tänkt att jag ska va hemma.

Solsken idag! Härligt :-)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar