tisdag 5 februari 2013

Sjukt!

Sjukt var det här! När jag skulle hämta Nova på dagis efter jobbet, sa fröknarna att hon inte var så pigg, hon verkade febrig. Å mycket riktigt, hon har legat under filten sen hon kom hem....Det blir alltså en vab-dag imorgon då :-( Men, men, barnens sjukdomar går liksom inte att göra så mycket åt. Synd bara att jag måste skuta fram det planerade utvecklingssamtalet med nya chefen.

Jag har bara gått och väntat på att nån av barnen ska bli sjuka. Det är jätte länge sen dom va nå krassliga. Dom har varit friska som nötkärnor. Inte ens magsjukan har ju bitit på busarna! Fast nu har väl lyckan vänt??

Idag när jag hämtade barnen fick jag även träffa på områdets nya REKTOR!! Trevligt att en Skorpedsbo fick den tjänsten :-)) Grattis!

Nä, hörrje! Bäst att sparka ur klövarna och göra ett ryck,

Hejsvejs!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar