torsdag 28 februari 2013

Sjukgymnast?

Jösses! Vad det är rakt tråkigt att va handikappad....

Men, Jag känner i alla fall att det blir bättre i vaden :-) Vilken jäkla tur da! Tänk om jag hinner bli frisk till nästa vecka?? Ho, ho, ho!

Igår hade jag sån tur att "Micrafärdtjänsten" kom förbi och erbjöd mig att åka med bort på affärn. Bra! Då fick jag kaffesällskap också. Det blir rätt så törigt att sitta hemma själv och uggla.
Hittade den här bilden på jag och syrran i mitt webbalbum. Den här kvällen avslutades visst på Olympia :-)  Och sen på natten fick jag gå husesyn hos en Fjeldsethare på Bredbyn också! Snyggt som tusan var det där.
 
Ja, ja! Skit samma. Nu måste jag ladda upp för att ringa till sjukgymnasten. Det var ju liksom läkarens rekomendation. Tyck jag kan träna upp harn bene själv ja! Hur svårt kan det va??
 
Tjoflöjt!
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar