måndag 4 februari 2013

Semlor!

Åh, vad bra det känns att man fick i sig en semla idag.....Farmor bjöd oss på eftermiddagsfika! Semlor ä rakt för gött :-) Det var bara Nova som tackade nej till godsakerna. Konstigt nog, hon gillar ju att mumsa...

Jag har fortfarande inte gjort några egna semlebullar. Jästen jag köpte till den bakningen måste ju va gammal nu. BRA! För jag är ändå så värdelös att baka med jäst....Det är inte riktigt min grej? Jag går till byn och äter semlor istället.

Sen har det varit skidträning. Ikväll var det riktig invasion av både barn och vuxna i spåret. Roligt, när det är många som är med. Själv lyckades jag staka ihop ynkliga 4km....När man har Nova med sig blir det liksom ingen motionsåkning :-)

Nu mot nya jaktmarker!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar