torsdag 28 februari 2013

Kom ihåg!

Ett litet kom ihåg:

Föräldramöte, Skorpeds Skolan ikväll, kl 19.00!

Jag ska själv försöka masa mig iväg dit. Får väl se hur benet mår imorgon efter all "gåning" som blivit under dagen. Jag var ute på "långfärd" tidigare idag med. APT på jobbet. Det blev ganska drygt innan jag kom fram. Tur att jag fick lifta hem med chefen efter avslutat möte :-)

Men, det är bra att röra på sig! Vila sig frisk har väl aldrig gått? Det är träning som ska fixat!! Ja förutom då det gäll magsjukan.....Då är det ett måste med ryggläge för att överleva :-)

Syns tonight!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    jag såg en bild på ert matrum med målade grå ränder på style room.
    Hur gjorde ni ränderna? Maskerade ni och målade innanför?
    Tack för din hjälp! svara här: hoganb22@gmail.com
    micke

    SvaraRadera
  2. Halloj Micke! Roligt att du hittade hit :-)

    Eftersom tapetvåderna i matrummet satt exakt rakt blev det enkelt att måla. Först rollade jag hela väggen vit två varv. Sen markerade jag mitten på varje våd med blyertspenna uppifrån och ner.Tumstock från vådkant till mitten och gjorde prick med pennan och fortsatte så med ca 20cm mellanrum. Efter det drogs maskeringstejp efter prickarna. Och sen var det "bara" att rolla mellan maskeringen med gråfärg, två varv. KLART!

    Lycka till/
    Linda Lantislygdman

    SvaraRadera