onsdag 23 januari 2013

Vilken succé!

Skitt! Vad roligt alla barn hade på Bygdegården i Mosjö igår! Den rullande bygdegården hade ALLT möjligt med sig för barn och ungdomar. Ja, det fanns många vuxna som tyckte det var skoj med, jag till exempel.....Jag provade både trummor, elgitarr och sång! Hur kul som helst? Och praktiskt eftersom man hade hörlurar på sig, så den enda som hörde missljudet var en själv :-)

Annars höll jag mest till i teatersminket, och ansiktsmålade barnen. Det var sketasköj! Men, svårt....Har liksom aldrig hållit på med det förut. Jag måste införskaffa mig lite egna teater-sminkprylar. Kan ju va bra att ha...

Nova ville bli en fjäril....

Och här testas trummorna! En populär station under dagen.
Oscar, han makeupade sig själv......Ett träskmonster???

Och vet ni det bästa av allt?? Den rullande Bygdegården har öppet två dagar till i veckan:

Fredag 18-22
Lördag 11-14

Hur roligt som helst :-) Åk dit vetja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar