onsdag 9 januari 2013

Julgardiner...

Usch!! Det här måste vara första året som det finns julgardiner kvar i huset det här datumet....Men, vad göra, när ingen inspiration dyker upp :-( Å inga fina gardiner har jag att sätta upp heller. Fast enligt gamlingarna är det först vid tjugondagknut som julen ska stökas bort, så jag får väl köra med den regeln i år jag med...

Ja ha, gott folk! Hur går det i såpan Farmen då?? Någon som sett ett avsnitt? Jag har missat spektaklet hittills, men, med tanke på att det är nya avsnitt typ varje dag borde jag väl ha chansen att hinna se ett eller två...


Det här är årets upplaga av bråkiga låtsasbönder...

Wihooo! Dom flesta minns nog "naken janne"´.. Huvvaligen!!.....Programledare Linda Isaksson Lindorff  är ju värsta gobiten om man jämför.....

Goood bye ladies and gentlemens :-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar