fredag 4 januari 2013

Enkel match!

Tralalala!! Vad äre konst när det finns datasnillen???

Jag har ju haft en gammal dator som helt rasat ihop! Tillslut gick aset bara att starta i felsäkert läge, troligtvis fullproppad med virus, trojaner å galopperande dynga och allt vad det nu heter. Det sista som visade sig på skärmen var att jag hade porrsurfat för mycket och Polismyndigheten krävde att jag skulle betala 500 spänn för olaga surfning....

Men, nu gott folk! Här om dagen hade jag besök av Ethel och Emil, å han tog helt enkelt med sig datorn och nu är den frisk igen. TACKAR!! Jag skulle också vilja va ett sånt däringa datasnille :-)

Tror jag måste bjuda hit Emil igen....Igår skulle jag försöka installera Sportklubbens Skrivare och det var totalt jävla omöjligt!!!! Morr!

Nu mot något som jag verkligen kan.....VEDSTAPLING :-)

Over and out!


1 kommentar:

  1. Malaysia & Singapore & brunei best on the internet blogshop for wholesale &
    supply korean accessories, earrings, earstuds, locket, rings, hair,
    trinket & bracelet accessories. Promotion 35 % wholesale price cut. Ship Worldwide
    Feel free to surf my website ohiomeansjobs.com

    SvaraRadera