söndag 6 januari 2013

De ä nära nu...

Nu äre slut på glansdagarna.......Efter en lång, härlig julledighet är det snart dax att börja knega igen och imorgon börjar skolorna efter julupphållet. Faktiskt rätt så skönt det me...så det blir nå rutiner på det här livet!

Igår var det dop på lilla Tuva. Först samlades vi i Själevads kyrka och sen blev det både lunch och tårta hos Tommy och Kristina. Trevligt!
Kolla in läckerheten! En slags prinsesstårta med chokladbottnar....Mums!
Mina sötnosar Oscar och Nova i kyrkan. Själevads kyrka är verkligen pampig!
Och här är jag redo för Tuvas dop, klädd i min nya "blus" köpt på www.zalando.se
 
Tuva är förövrigt den snällaste bäbis jag skådat under ett dop. Inte ett grin hördes under akten, hon var liksom bara helnöjd hela tiden! Å sen sov sötnosen sig igenom "efterfesten", hon vaknade så pass att vi fick se henne en stund innan vi åkte hemmåt. Klok jänta, sova, de ä grejern de!

 
Tjo flöjt alla kålsupare!! Nu ska jag mysa ner mig i soffan som nybliven ensamstånde....Nu blir det äntligen ordning på det med efter flera veckors samboliv :-)
 
Kramen//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar